Nyt i Kunstforeningen Progres

Program for 2019

En oversigt over datoer for foreningens aktiviteter i indeværende år er tilgængelig under sidemenuen Kalenderen.

Fornyelse af medlemskabet

Kære kunstforeningsmedlem

Det er nu tid at forny medlemskabet af Kunstforeningen Progres. Kontingentet dækker som bekendt perioden fra den årlige generalforsamling i marts til og med afholdelsen af næste års generalforsamling.
På dette års generalforsamling torsdag, den 21. marts, blev det besluttet endnu en gang at fastholde kontingentbeløbets størrelse. Det vil sige, at fuldt medlemskab fortsat koster 300 kr., og at et “supplerende” medlemskab kan tilkøbes for 100 kr. (Altså en nem og billig måde at sikre en anden person deltagelse i foreningens aktiviteter.)

Det er nemt at forny medlemskabet: Kontingentbeløbet indbetales på kunstforeningens bankkonto i Nordea: reg.nr. 1944 - konto: 6267836858 (husk at oplyse navn).

Førstkommende arrangement:

Søndag den 12. maj 2019

Atelier- og museumsbesøg på Vestfyn

Kør-selv-tur til Vestfyn, hvor vi først på eftermiddagen skal besøge billedkunstneren STEFFAN HERRIK, Kærbyvej 47, Asperup. Vi starter dog dagen med at besøge Keramikmuseet CLAY i Middelfart, hvor vi mødes kl.10 for at se to aktuelle særudstillinger og indtage en let frokost i museets café. Efter museumsbesøget mødes vi kl. 13.30 hjemme hos Steffan Herrik. Her slutter vi også turen af med kaffe/the og hjemmebagt kage.

TILMELDING: senest den 8. maj til info@galleriprogres.dk eller tlf. 28 73 76 01

Steffan Herrik i arbejde
Uden titel, 2018-19, olie på lærred, 95 x 90 cm

Lørdag den 4. maj til og med lørdag den 15. juni 2019

Udstilling i Galleri Progres med værker af Ken Denning

Udstillingen “Sange fra landskabet” viser et omfattende udvalg af hans nyere malerier i olie på lærred, træ, zink og papir samt forskellige slags grafiske arbejder.

Der er fernisering lørdag den 4. maj kl. 14 - 16, hvor alle er velkomne.
Udstillingen er også åben søndag den 5. maj, kl. 11 - 16, og herefter i galleriets normale åbningstider. Disse kan ses på galleriets hjemmeside: www.galleriprogres.dk

Se eksempler på nogle af foreningens tidligere arrangementer: klik på en af de mange sidemenuer!